Nattuggla

Av någon anledning klarar jag aldrig av att hålla dyngsrytmen på lov, det är helt omöjligt för mig och dessutom jättejobbigt när skolan börjar igen. I vilket fall så sitter jag uppe och jobber med bilden i de här två inläggen (länk 1 & länk 2) och varvat med det jobbar jag på lite föbättringar med hemsidan/bloggen som vi har för vårat US i Lappmarksryttarna. Det är vi i styrelsen som skriver i den, och även om det inte är så många som kikar in på den (har för övrigt en plan för att informera om den till alla medlemmar) så känns det roligt på något sätt.

Det var bara det jag ville berätta, så inlägget vart inte så värt egentligen, men jag klarar inte riktigt av att sitta flera timmar i sträck och måla på en bild, jag måste blanda upp arbetet med annat. Som att blogga till exempel.

Idag var jag och lillasyster på stallet tillsammans och bland annat så fotade vi Chassen lite, dock orkar jag inte gå och se om hon mot förmodan är vaken nu och hämta bilderna från hennes dator, utan det får vänta tills imorgon. Men då kan ni få se lite nya, fina, fräscha bilder här på bloggen igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Tillbaka till startsidan

Jag som skriver på bloggen heter Sara och är 17 år gammal. På bloggen skriver jag om min vardag tillsammans med D-ponnyn Chasmir. Träning, tävling, utrustning och mycket annat smått och gott är bland annat vad man kan läsa om här. Vill du veta mer om oss? Klicka här. Din text...........................................
bloglovin