20. Något jag vill göra

Okej.. Just nu vill jag nog helst av allt släcka datorn och alla lampor och lägga mig och sova så jag kan vakna imorgon och inse att det äntligen är julafton! Men det kanske var lite mer långsiktigt än så? Jag vet inte.
Om man ska se genom hela livet skulle jag någon gång vilja gå en ridledarutbildning och börja ha ridlektioner på någon ridskola, jag fick ha lektionerna i tisdags eftersom Elin var borta, och oj vad roligt det var! Och jag kan ju inte låta bli att däga att det känns som om man samlar supermånga vuxenpoäng där.

I sommar skulle jag vilja simma med någon häst, det har jag faktiskt aldrig gjort eftersom jag bara hann vara medryttare på Silver under vintern, och varken Sauron eller Chassen har aldrig någonsin visat något större intresse av att vada djupare än så att framknäna blir våta.

Lillasyster Lina, Chassen, Maja & Privero i somras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Tillbaka till startsidan

Jag som skriver på bloggen heter Sara och är 17 år gammal. På bloggen skriver jag om min vardag tillsammans med D-ponnyn Chasmir. Träning, tävling, utrustning och mycket annat smått och gott är bland annat vad man kan läsa om här. Vill du veta mer om oss? Klicka här. Din text...........................................
bloglovin