Hemkommen

Nu ska jag ta tag i bloggen, på riktigt den här gången! Vi skulle bara vara borta över gårdagen egentligen, men det blev så att vi for till Ramsele en sväng för att provrida en häst tillsammans med min moster eftersom hon är mycket bättre än jag på att ställa rätt frågor och så. Därför sov vi i alla fall över en natt i Umeå och nästan hela dagen idag spenderades i bilen, men nu är jag som sagt hemma i alla fall.
Imorgon hade jag och Lina tänkt rida ut med några av ridskolehästarna, så att de också får komma ut ibland.


Kommentarer
Postat av: Maja

Den blev super bra, visst kunde du lägga in den också?:)

Skickar mina uppgifter på mejl då :)

Skrivet: 2011-12-27 Klockan: 12:23:21
Postat av: Wilma

Jag har ett likadant täcke till Dea!:)

Skrivet: 2012-05-02 Klockan: 07:21:46
Blogg: http://photoowilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Tillbaka till startsidan

Jag som skriver på bloggen heter Sara och är 17 år gammal. På bloggen skriver jag om min vardag tillsammans med D-ponnyn Chasmir. Träning, tävling, utrustning och mycket annat smått och gott är bland annat vad man kan läsa om här. Vill du veta mer om oss? Klicka här. Din text...........................................
bloglovin