Ännu en julafton..

Nu har alla klappar öppnats, (nästan) all mat ätits upp, alla spel spelats och det har varit jul klart för i år. Lite tråkigt känns det allt att det är över, men mysigt värre har det ju varit så det väger ju såklart upp! Är någon intresserad av att veta vad jag fått i julklapp får ni väl kommentera, det var i vilket fall inte så mycket hästsaker, så jag orkar nog inte blogga om det om ingen säger att den vill det.
Imorgon bär det av till Umeå, eller rättare sagt Innertavle för att fira lite mera jul med släkten. Dock håller vi oss till att äta rester från idag så maten tar slut någon gång och leka paketleken. Men trevligt värre lär det bli i alla fall! I vilket fall kommer jag inte blogga så mycket imorgon heller, det var det jag egentligen villa komma fram till i det här inlägget, men jag kunde ju inte låta bli att linda in det lite i alla fall.

Hoppas att ni har haft en lika fin och trevlig julafton som jag! Visst blev för övrigt Chassen söt i nya vintertäcket!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Tillbaka till startsidan

Jag som skriver på bloggen heter Sara och är 17 år gammal. På bloggen skriver jag om min vardag tillsammans med D-ponnyn Chasmir. Träning, tävling, utrustning och mycket annat smått och gott är bland annat vad man kan läsa om här. Vill du veta mer om oss? Klicka här. Din text...........................................
bloglovin