23. Hoppning eller dressyr? Varför?

Med tanke på det förra inlägget jag nyss publicerade på bloggen så är det inte så oklart vad jag tycker kanske. Men duktig som jag är ska jag skriva ändå, såklart. Jag tycker att hoppning är absolut roligast, och även om jag ibland säger att dressyr är långtråkigt och att det inte händer något så måste jag ändå medge att det inte är helt fel med ett dressyrpass ibland också. Och självfallet inser jag ju att om det ska gå bra i hoppningen är det oerhört viktigt med dressyren! Därför rider jag nog ganska mycket dressyr om man gämför med andra ponnyryttare som mest tävlar i hoppning, som jag upplever det i alla fall - men säker kan jag ju aldrig vara.
Jag måste också medge att det faktiskt är riktigt roligt med dressyr ibland också.

Hoppning är alltid roligt - även om det inte går bra. Dressyr är bara roligt när det går bra.


Kommentarer
Postat av: Vilma

Sv: Tack! Din header var fin, jättevacker ponny :)

Skrivet: 2011-12-28 Klockan: 12:28:11
Blogg: http://vawe.blogg.se/
Postat av: Amelia

Sv. Jo,, det är det^^ Man kan ju alltid drömma :) Vilken snygg ponny förresten ;)

Skrivet: 2011-12-28 Klockan: 14:54:22
Blogg: http://varmbloden.blogg.se/
Postat av: carolina

Skulle du vilja göra en header till oss?

Skrivet: 2012-01-02 Klockan: 19:07:38
Blogg: http://asslatjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Tillbaka till startsidan

Jag som skriver på bloggen heter Sara och är 17 år gammal. På bloggen skriver jag om min vardag tillsammans med D-ponnyn Chasmir. Träning, tävling, utrustning och mycket annat smått och gott är bland annat vad man kan läsa om här. Vill du veta mer om oss? Klicka här. Din text...........................................
bloglovin