Snabbloggning

Jag själv hatar sånna här inlägg, men jag känner verkligen att jag måste skriva några radet ändå. Jag kom just hem från stallet efter att ha hållit i luciaträningen, och nu är det dags att doppa ner näsan i fysikböckerna eftersom jag har prov nästa onsdag och jag inte fattar mycket alls!
Jag lovar att blogga mer när jag har fått in lite olika formler, komposantuppdelningar, kraftriktningar och annat mer eller minde skoj i hjärnan.

Åååh vad skönt det skulle vara med sommarlov, värme och roliga långritter igen! Någon mer än jag som tycker att sommaren borde utmärkas som det åttonde underverket på jorden?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Tillbaka till startsidan

Jag som skriver på bloggen heter Sara och är 17 år gammal. På bloggen skriver jag om min vardag tillsammans med D-ponnyn Chasmir. Träning, tävling, utrustning och mycket annat smått och gott är bland annat vad man kan läsa om här. Vill du veta mer om oss? Klicka här. Din text...........................................
bloglovin