Ny vecka = Nya tag

Nu ska jag börja om veckan med att blogga ordentligt efter den katastrofala helgen! Bara så att ni vet liksom.
Idag har jag varit på skolan som vanligt, och snart är det dags för läxböckerna att komma fram igen. Men fram tills dess tänkte jag ta hand lite om bloggen. Jag måste också berömma er! Flera fina kommentarer har rullat in under helgen fastän jag knappt updaterat.
I veckan blir det ganska fullt upp, precis som vanligt. Men jag måste medge att jag gillar det! Man får inte så mycket dötid att bara vara, även om det är skönt och väldigt välbehövligt ibland också.

Måndag: Idag då, plugga fysik
Tisdag: Stallvärd, rida Chassen, plugga fysik, handla
Onsdag: Fysikprov, luciaträning, planera det sista inför luciatåget, baka
Torsdag: Knytkalas med klassen, ridlektion
Fredag: Rida Chassen, plugga kemi & matte (prov nästa måndag & tisdag)
Lördag: Åka till Sundsvall för shopping, ev. provrida en häst
Söndag: Luciatåg på stallet, plugga kemi & matte

Nu fortsätter jag att tjata om våren, men visst ser det härligt ut! Längtar dit igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Tillbaka till startsidan

Jag som skriver på bloggen heter Sara och är 17 år gammal. På bloggen skriver jag om min vardag tillsammans med D-ponnyn Chasmir. Träning, tävling, utrustning och mycket annat smått och gott är bland annat vad man kan läsa om här. Vill du veta mer om oss? Klicka här. Din text...........................................
bloglovin