Något jag saknar

Satt och tittade på bilder igår kväll och hamnade i en mapp med halvkassa mobilbilder från ett ridpass någon gång i somras, och oj vad jag verkligen började längta efter sommar och lov igen. Tänk vad skönt att bara tränsa och ta på sig hjälmen och gå ut i padocken och rida. Nu måste man ju stå mist en kvart och bara klä på sig själv och hästen div. fodrade beklädnader bara får att våga sticka ut näsan genom dörren. Och värre lär det ju bli januari och februari - längtar inte dit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Tillbaka till startsidan

Jag som skriver på bloggen heter Sara och är 17 år gammal. På bloggen skriver jag om min vardag tillsammans med D-ponnyn Chasmir. Träning, tävling, utrustning och mycket annat smått och gott är bland annat vad man kan läsa om här. Vill du veta mer om oss? Klicka här. Din text...........................................
bloglovin