Lucia

Jag och Chassen ville bara hälsa att vi hoppas att ni har haft en lika mysig och trevlig lucia som oss!
Själv har jag nästan hunnit med att bli less på lussebullar idag, först frukostfika hemma, och så luciamorgon på skolan med hela programmet, lussebullar och varm choklad som efterrätt till lunch och så sitter jag och tuggar på en nu med.

Två oerhört charmiga mobilbilder på Chassen som stjärngosse, även om man kanske inte kan ana det så tycker han faktiskt att lucia är ett riktigt roligt påhitt.

Kommentarer
Postat av: Maja

Ja det vill jag :) har fler bilder nu. hihi. Ska jag skicka, kan skriva på mejl på ett ungefär hur jag vill ha den :)

Vad hade du för mejl nu igen...? :)

Skrivet: 2011-12-13 Klockan: 19:05:42
Blogg: http://noproblematall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Tillbaka till startsidan

Jag som skriver på bloggen heter Sara och är 17 år gammal. På bloggen skriver jag om min vardag tillsammans med D-ponnyn Chasmir. Träning, tävling, utrustning och mycket annat smått och gott är bland annat vad man kan läsa om här. Vill du veta mer om oss? Klicka här. Din text...........................................
bloglovin