Låång kväll på stallet

For upp på stallet vid femsnåret, och kom hem för ungefär en halvtimme sen. Så det blev väl drygt fem timmar där ikväll, fast då har jag i alla fall hunnit med en hel del. Fixat allt till Chassen (mockning, foder osv) och varit stallvärd. Sen har jag också hunnit med ett lite kortare pass med Chassen för att börja sätta igång honom och så ett pass på Gulli eftersom hon inte gick några lektioner idag.
Nu ska jag i vilket fall sova så mer inlägg dyker upp imorgon kväll, kommer vara borta hela dagen i Umeå så updateringen blir lite låg på bloggen alltså, men det får ni stå ut med.

Kommentarer
Postat av: EMILIA - Ryttareeochponnie

vilken härlig och stilren design :D

Skrivet: 2011-12-23 Klockan: 11:48:15
Blogg: http://ryttareeochponnie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Tillbaka till startsidan

Jag som skriver på bloggen heter Sara och är 17 år gammal. På bloggen skriver jag om min vardag tillsammans med D-ponnyn Chasmir. Träning, tävling, utrustning och mycket annat smått och gott är bland annat vad man kan läsa om här. Vill du veta mer om oss? Klicka här. Din text...........................................
bloglovin