Just hemkommen

Har just kommit hem från stallet nu. Blev där mellan kvart i sex och tio ungefär. Började med att spendera ca två timmar med att hjälpa till på lektionerna, alla tjejerna var riktigt duktiga idag! Det är så roligt att se när mina små skyddslingar utvecklas och klarar av större och större uppgifter! Hade det inte varit för att det knappt går att livnära sig på det hade jag gjärna satsat på en hippologutbildning och så vidare mot ridlärare.
I alla fall, efter att lektionerna var klara red jag ett pass på Gulli (mer om det i ett senare inlägg) eftersom hon bara gick en lektion med lite skritt och trav i 45 minuter. Hon var riktigt fin idag, så mycket kan jag säga! Efter det var klockan runt nio så då var det bara att börja plocka in hästar och fodra, och mitt i allt det fick jag och pappa även Chassens box mockad och hans mat för imorgon fixad.
Och nu är jag då hemma och ska se om jag hinner med lite läxor i alla fall, även om jag egentligen borde sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Tillbaka till startsidan

Jag som skriver på bloggen heter Sara och är 17 år gammal. På bloggen skriver jag om min vardag tillsammans med D-ponnyn Chasmir. Träning, tävling, utrustning och mycket annat smått och gott är bland annat vad man kan läsa om här. Vill du veta mer om oss? Klicka här. Din text...........................................
bloglovin