Hemma efter en intensiv kväll

Ikväll har jag haft fullt upp. När jag kom hem satt jag ett litet tag vid datorn och tittade på TV innan det bar iväg till kykan för att spela fiol och repetera inför konserten på söndag. Och när vi var klara var jag ute på två röda sekunder och hoppade in i bilen för att åka till stallet.
Det blev inte att jag red Gulli som det var tänkt eftersom det blev jättekonstigt med alltihopa, funderar på att rida henne imorgon på morgonen istället. Men jag har inte bestämt mig än.
I alla fall så hann jag prata bort en massa tid i stallet, vilket inte är tråkigt, men inte så effektivt heller. Så jag blev kvar där tills det var dags för intaget. Och nu är vi då klara och har kommit hem.
Nu funderar jag på vad jag ska skriva för inlägg att tidsinställa för imorgon eftersom jag kommer vara i kyrkan och repetera nästan hela dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Tillbaka till startsidan

Jag som skriver på bloggen heter Sara och är 17 år gammal. På bloggen skriver jag om min vardag tillsammans med D-ponnyn Chasmir. Träning, tävling, utrustning och mycket annat smått och gott är bland annat vad man kan läsa om här. Vill du veta mer om oss? Klicka här. Din text...........................................
bloglovin