Fel på blogg.se?

Jag kommer inte in på bloggen, och kan inte ladda upp bilder heller. Men det verkar bara vara jag som har det här problemet, eller rättare sagt bara den här bloggen. Jag kommer in på andra bloggar jag har på samma konto, och även på andra bloggar från blogg.se. Någon som har en idé om vad det kan vara för fel? Det borde ju inte vara något med min dator eftersom jag kommer in på alla andra bloggar jag testat med förutom just den här. Jag är egentligen inte ens helt säker på att det här inlägget kommer att komma upp, men jag försöker i alla fall. Och så får jag hoppas att någon annan kan komma in på min blogg och läsa det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Tillbaka till startsidan

Jag som skriver på bloggen heter Sara och är 17 år gammal. På bloggen skriver jag om min vardag tillsammans med D-ponnyn Chasmir. Träning, tävling, utrustning och mycket annat smått och gott är bland annat vad man kan läsa om här. Vill du veta mer om oss? Klicka här. Din text...........................................
bloglovin