Den lille fysikerns återkomst

Nu sitter jag med näsan i fysikböckerna igen. Det blir sista ordentliga pluggstunden innan provet imorgon då jag snart ska iväg till stallet för att ta hand om Chassen, vara stallvärd och sitta med på styrelsemötet från US. Så uppdateringen kommer kanske inte ligga helt på topp, men jag ska ta och tidsinställa minst ett inlägg för senare ikväll så att ni får något att läsa i alla fall.
Till en helt annan sak. Idag fick jag veta att jag har fått ett stipendie från skolan, eller egentligen är det från Dragon Mining Sweden AB som har donerat det, men det är skolan som väljer vem som ska få det. Jag kommer att få åka till Stockholm och delta i Berzeliusdagarna i början av februari nästa år. Berzeliusdagarna är en konferens med fokus på kemi, och sammanlagt kommer det att komma 300 gymnasiestudenter dit. Tur att vi är två som får stipendiet från Lycksele så man känner någon! Inte för att jag är oerhört blyg, men ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Tillbaka till startsidan

Jag som skriver på bloggen heter Sara och är 17 år gammal. På bloggen skriver jag om min vardag tillsammans med D-ponnyn Chasmir. Träning, tävling, utrustning och mycket annat smått och gott är bland annat vad man kan läsa om här. Vill du veta mer om oss? Klicka här. Din text...........................................
bloglovin