Bloggfundering

Kom hem från skolan för en liten stund sen, och har suttit nu och tittat lite på Top Model samtidigt som jag läst bloggar. Tänk egentligen vad mycket tid av sitt liv man väljer att lägga på att läsa om andras egentligen, varför är det så? Jag tror inte ens att jag kan sätta fingret på varför jag läser vissa av de bloggar som jag följer, nu har det mest blivigt en del av mitt liv, en vardagssyssla. Varje dag innehåller tid till att läsa om vad olika personer gör, hur de har motionerat sina hästar och vilken utrustning de tycker är snygg.
Vilka bloggar läser du? Och kan du säga varför du läser dem, eller är det bara så?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Tillbaka till startsidan

Jag som skriver på bloggen heter Sara och är 17 år gammal. På bloggen skriver jag om min vardag tillsammans med D-ponnyn Chasmir. Träning, tävling, utrustning och mycket annat smått och gott är bland annat vad man kan läsa om här. Vill du veta mer om oss? Klicka här. Din text...........................................
bloglovin