8. Min största rädsla inom ridsporten

Min största rädsla är inte att Chassen, eller någon annan häst jag tycker mycket om, ska skadas så allverligt att man måste ta bort han. Det skulle jag nog kunna leva med, om det inte var så att jag gjort något fel som ledde till skadan. Vad som skulle vara ännu värre skulle vara om man sålde hästen (vilket vi nog kommer göra med Chassen snart tyvär) och att den blev vidaresåld snabbt och började hoppa runt mellan jättemånga olika ägare, tappade alla muskler, blev ouppfostrad och mådde dåligt. Tänk att leva med det, jag sålde min bästa vän och nu har han det hemskt. Då skulle det faktiskt kännas bättre att bli tvungen att ta bort hästen.

Älskade vän. You'll stay in my heart whatever happends.

Kommentarer
Postat av: Chayenne - En av Sveriges skönaste unga mammabloggar.

Hej på dig finis. Kikar förbi här och hoppas att du har haft en bra start på veckan :)

Ps. Glöm inte att vara med att tävla om dagens blogg!. Vinnaren utses efter kl 20.30 ikväll!

Kramar :)

Skrivet: 2011-12-12 Klockan: 11:48:07
Blogg: http://sense.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Tillbaka till startsidan

Jag som skriver på bloggen heter Sara och är 17 år gammal. På bloggen skriver jag om min vardag tillsammans med D-ponnyn Chasmir. Träning, tävling, utrustning och mycket annat smått och gott är bland annat vad man kan läsa om här. Vill du veta mer om oss? Klicka här. Din text...........................................
bloglovin