7. En sak som aldrig får hända

En sak som aldrig får hända? Det finns många saker, bland annat det som kommer att komma imorgon - Min största rädsla inom ridsporten. Men en av många saker som inte får hända är att jag slutar med hästar. Jag mår verkligen bra i stallet. Och jag hoppas att jag fortsätter med det restan av livet, att bli en sån där jätteduktig tant som har sitt halvblod som hon rider, hjälper alla som vill ha hjälp, är trevlig och tänker på alla och är rättvis. Som har lektioner för en billig peng till alla och som alla vet vem det är och respekterar. Tänk vad gulligt! Där får jag aldrig sluta med hästar och ridning.


Ulla Håkansson, Foto: Jan Gyllensten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Tillbaka till startsidan

Jag som skriver på bloggen heter Sara och är 17 år gammal. På bloggen skriver jag om min vardag tillsammans med D-ponnyn Chasmir. Träning, tävling, utrustning och mycket annat smått och gott är bland annat vad man kan läsa om här. Vill du veta mer om oss? Klicka här. Din text...........................................
bloglovin