6. Beskriv dig själv med tre meningar

Jag är nästan alltid glad och positiv, i alla fall när jag är med mina kompisar (annat är det väl i närheten av systrarna för det mesta, men det räknas inte). Jag är ganska slarvig av mig när det kommer till att hålla det rent och snyggt omkring mig, även om jag är lite bättre på det i stallet än hemma. Mitt favoritämne är matte, och jag kan inte sticka under stol med att jag är en riktig mattenörd - även om jag än så länge klarat mig från glasögon med tre centimeter tjocka glas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Tillbaka till startsidan

Jag som skriver på bloggen heter Sara och är 17 år gammal. På bloggen skriver jag om min vardag tillsammans med D-ponnyn Chasmir. Träning, tävling, utrustning och mycket annat smått och gott är bland annat vad man kan läsa om här. Vill du veta mer om oss? Klicka här. Din text...........................................
bloglovin