5. Min klädstil, både inom och utanför hästvärlden

När det gäller stallkäder tycker jag det absolut viktigaste är att ett plagg är skönt och inte helt ofunktionabelt. Även om jag kanske inte köper en skitful tröja bara för att det är bra annars. Jag har en ganska enkel stil, mycket naturfärger och svart, grått och marinblått. Något av det snyggaste jag vet är att ha en stor stickad tröja till ridbyxorna, och så ett pannband och halsduk till det. Märken som jag tycker är snygga är bland annat vissa Kingslandsaker, de med lite mindre knalliga färger och HV Polo. Mountain Horse tycker jag också är galet snyggt!

Till vardags klär jag mig mycket i legging och en lite längre tröja som går ner över rumpan eller jeans och tröja. Och så tygskor till det. Även här har jag ganska lågmälda färger, men en och annan riktigt färgglad tröja har jag också. Mycket av mina kläder handlar jag på Lindex, eftersom det är den enda klädbutiken i Lycksele, och så har jag svårt att komma ut från H&M eller BokBok utan en påse i handen om jag åker iväg och shoppar i någon större stad. Cubus kläder brukar inte heller gå av för hackor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Tillbaka till startsidan

Jag som skriver på bloggen heter Sara och är 17 år gammal. På bloggen skriver jag om min vardag tillsammans med D-ponnyn Chasmir. Träning, tävling, utrustning och mycket annat smått och gott är bland annat vad man kan läsa om här. Vill du veta mer om oss? Klicka här. Din text...........................................
bloglovin