14. Saker du gör vardagligen. I stallet eller annars

Självklart gör jag många olika basic-saker, som att sova, äta, mocka, fylla höpåsar osv. Men istället berättar jah om lite mer knäppa saker, som att jag alltid när jag kommer till stallet måste gå genom stora stallet för att kolla vilka som är där och om det står något nytt på tavlan - innan jag går och byter om. Sen går jag genom stallet igen när jag ska gå ner till röda stallet där Chassen står.

En annan sak jag alltid gör är att ligga och dra mig alldeles för länge på morgonen, inte så orginellt, men så är det. Även om jag kan ligga och dra mig alldeles för länge så är jag verkligen effektiv när jag väl kommer upp så jag kommer sällan sent eller så i alla fall. För övrigt slog jag nytt rekord igår när jag klev upp vid åtta istället för kvart i sju och hade en kvart på mig innan bussen gick. Då hann jag till och med att duscha eftersom jag var på stallet kvällen innan, och jag hann med bussen! Inte illa pinkat va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Tillbaka till startsidan

Jag som skriver på bloggen heter Sara och är 17 år gammal. På bloggen skriver jag om min vardag tillsammans med D-ponnyn Chasmir. Träning, tävling, utrustning och mycket annat smått och gott är bland annat vad man kan läsa om här. Vill du veta mer om oss? Klicka här. Din text...........................................
bloglovin