13. Min högsta dröm

Jag har ingen stor och självklar dröm, som jag bara måste uppfylla under mitt liv. Men jag ska nog klara av att skriva en del i det här inlägget ändå. En sak som jag kanske inte kommer att göra, men som skulle vara riktigt roligt tror jag är att starta en egen ridskola.
Med riktigt fina och välutbildade ponnyer som barnen ska ha tillgång till att tävla med när de börjar bli tillräckligt duktiga. Ponnyerna ska vara positiva och lätta att rida, så alla elever kan lära sig att  rida "på rätt sätt" på direkt från början av sin ryttarkarriär.
Förmodligen kommer jag aldirg att starta en ridskola, men skulle jag det skulle jag sträva efter att få det sådär.

En annan mer kortsiktigt dröm skulle man kunna säga är att komma på vad jag vill jobba med och ta mig in på den utbildningen. Det skulle vara så extremt skönt att veta att man är på väg att forma sitt liv till något man verklien vill och kommer att trivas med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Tillbaka till startsidan

Jag som skriver på bloggen heter Sara och är 17 år gammal. På bloggen skriver jag om min vardag tillsammans med D-ponnyn Chasmir. Träning, tävling, utrustning och mycket annat smått och gott är bland annat vad man kan läsa om här. Vill du veta mer om oss? Klicka här. Din text...........................................
bloglovin