12. Min favorit ridsportgren

Självklart är det hoppning som är min absoluta favoritgren inom ridsporten! Det är något speciellt med det som jag inte vet exakt vad det är, men en av de bästa sakerna är i alla fall att börja anridningen mot ett hinder och känna hur hästen taggar till och verkligen suger tag i det och berättar med hela kroppen att "Ja! Jag vill verkligen det här!", det är bland det härligaste jag någonsin upplevt. Sen är ju känslan i magen över en trippelbarr inte heller helt fel den med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Tillbaka till startsidan

Jag som skriver på bloggen heter Sara och är 17 år gammal. På bloggen skriver jag om min vardag tillsammans med D-ponnyn Chasmir. Träning, tävling, utrustning och mycket annat smått och gott är bland annat vad man kan läsa om här. Vill du veta mer om oss? Klicka här. Din text...........................................
bloglovin